but looking back now i think it's time for me to laugh about it



Jag var mest lycklig över att äntligen få se mitt bästa band, och tänkte inte så mycket på varför det var så mycket folk. Stod lagom långt fram och störde mig på folk som rökte, men älskade mest varje sekund. En och en halv timme gick för snabbt, och trots att jag ångrar mig ofantligt mycket att jag inte sett dem innan de blev så stora och hade med en låt på Eclipse-soundtracket, så var jag sjukt nöjd med spelningen. Kanske dels för att jag har varit så svältfödd på både konserter och nöjen under vad som känns som för evigt.

Hela min sommar har bara varit en enda stor jobbfest. Eller fest och fest. Pest kanske. Så det var skönt att åka iväg och göra NÅGOT ANNAT. Ska nog åka ner till Malmö imorgon igen. Min lön var en fest på bankkontot. Måste köpa nya kläder.

Annars upptas mitt liv ganska mycket av en enda sak. En sak som ger mig lugn och ro, men även oro och huvudbry ibland. Det är iallafall det bästa och största som någonsin har hänt mig, och jag är för det mesta bara enormt glad.

Nu ska jag dricka rabarberté och se Food, Inc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: