a horse with no name


Jag brukar inte kolla på melodifestivalen eftersom det mest är glättig schlager. Och det är ju inte direkt min typ av musik. Men eftersom jag ligger hemma och är förkyld så har tvn stått på hela dagen. Och så såg jag att Jöback skulle vara med, och av någon anledning så älskar jag honom. Eller, jag älskar hans röst. Såg dokumentären om honom på SVT förra året och föll i kärlek. Han har gjort en underbar skiva med covers. Bland annat R.E.Ms Everybody Hurts och Chris Isaaks Wicked Game finns med. Också ser han ut som Ryan Adams på omslaget.

Igår var Sara & Gabby från jobbet här på middag, vin och snack. De skulle upp & jobba så det blev en tidig kväll.

Är ledsen över att ha sårat min fina vän. Vet inte vad jag ska göra eller säga. Och imorgon åker hon till Thailand i en månad. Känns inte alls bra det här. Förlåt, älskade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: