fit as a fucking fiddle



Sjukt rolig dag på jobbet idag, iallafall emellanåt. Sara tappade sin framtand, en provisorisk eftersom hon väntar på en ny. Hon gick in i en stolpe när hon var i Spanien. Hon såg ut som ett litet barn och var söt men jag fick ta alla kunder eftersom hon inte kunde visa sig så & inte hittade nån akuttandläkare som hade tid.
Sjukt roliga konversationer också. Kan ha varit tröttheten men om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag fan bli hundra.

S: Vad heter det när man är otörstig? Det finns ju hungrig - mätt och sånt. Men vad säger man om man inte är törstig?
M: Släckt?
S: Men det måste ju finnas ett ord för när man inte vill dricka mer?
M: Att man är full?

Efter jobb när vi gick mot Saras bil.
M: KOLLA! EN UGGLA! COOOOOOOOOOOLT!
S: Haha, usch. Är du hög?!
M: Ja. Ja. Det är jag nog. (helt exhalterad över ugglan)
S: Det är nog all cola.
M: Alkohol?

Hahaha. Det roliga var att Sara läspade eftersom hennes framtand var borta, så jag hörde ju inte vad hon sa.

FUNLARIOUS! Såna dagar sparar man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!



Det roliga är att när hon ringde mig och frågade om jag kunde jobba för henne för att hon hade tappat en tand, så läspade hon heeeela tiden och jag kunde inte hålla mig för skratt (hoppas hon inte hörde det). Haha, otippat.



Ta hand om dig min vän! :)

2010-02-05 @ 11:04:53
URL: http://gmalmros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: