i just wanna dance, yeah



Härligt att jag börjat sova igen. Snittade 3 h/natt ett tag, men börjar sakta men säkert hitta rytmen igen. Och med sömnen kommer energin och glädjen, och med glädjen kommer kreativiteten. I have missed you.

Började dagen med en kopp kaffe och en Lucky Strike sittandes på en stol i balkongdörröppningen, med solen i ansiktet. +11 i solen, och när jag sen gick in i lägenheten kändes ögonen sådär blinda som de gör när man varit utomhus på sommaren.

Tar itu med Fibes, oh fibes-intervjun och lyssnar på The Words nya singel FAG. Mycket bra och upptempo. Orkar inte lyssna mer på ledsen musik. Den gör mig, ja, ledsen. Och ledsen är det sista jag orkar vara. Försöker tänka happy thoughts och planera min sommar istället. Den ska jag spendera antingen i Berlin eller New York, beroende på hur mycket pengar jag lyckas spara. Trevligt för plånboken är iallafall att norska Feel Air ska börja sälja NY-resor från 1750:-! Ja, ni läste helt rätt. Fantastiskt för oss som är dåliga på att spara och hellre köper goda frukostar och lösögonfransar för lönen.

Kommentarer
Postat av: eva

olala NY för 1750 kr, jaaa tack!!



kul tips. puss min sköna böna

2010-01-14 @ 16:01:22
URL: http://www.evawallmark.se/blogg
Postat av: jonna

Lovely att det vänder! Då blir jag glad för din skull! kramen!

2010-01-14 @ 23:32:39
URL: http://attlevaarmeranattoverleva.blogg.se/
Postat av: maria

ja, hoppas bara det går igenom. det är tydligen gamla ryan air som storsatsar på new york. om det blir så är jag den förste som bokar. hänger du på då eva darling?

2010-01-15 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: