pobody's nerfect

Jobbar sjukt mycket. "Be careful what you wish for" som Sebbe så smart sa igår. Ja. Men jag blir glad när lönen kommer. Det hade liksom varit lugnt att jobba om det inte var 35 grader ute. Måste få klaga. Trots att varje gäst säger "Guuuud så varmt det är" och jag dör av irritation varje gång. Det är ju uppenbart. Men vädret är ju ett säkert samtalsämne. Ska bara jobba 4 timmar idag. Först äta med min kille och kanske bada. Ikväll kommer min storebror och Sara. Vi ska göra en massa saker. Åka till Framtid och köpa trasmattor först och främst. Göra somriga saker. Typ äta på en äng. Och få saltvattenkallsupar.

I lördags spelade Sebbe på Tivoli med Dennis. Så himla fint. Jag satt mest och höll i Johannas twins. Billiotte. Finns inga klipp från spelningen på youtube, men här är en annan video. Love.


Kommentarer
Postat av: lisalee

fint! låter lite som roky erickson

2010-07-15 @ 18:38:57
URL: http://breedingbugs.blogg.se/
Postat av: anna

Vilken bra låt med bra sångare! (länkade till Spotify från min blogg) Är det din kille det? Då blir man lite avundsjuk

2011-01-07 @ 05:15:48
URL: http://lovecat-sadovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: