in the dark the growing dark you know you can find the spark


Foto: Johanna Torell

Sebbe ville att jag skulle träffa hans gamla bästis Mimmi Johanna Larsdotter Torell igår, så vi gick till Koppi och fikade med henne. Vi klickade direkt och hon var underbart söt och snäll. Hon pluggar foto i Kanada och ska plugga på Parsons i NY till hösten. Helt plötsligt ställer en av hennes modeller in, och jag blir på något sätt involverad i projektet. Så senare på dagen gick vi ner till Tropical Beach och fotade i havet. Det var 15 grader kallt i luften och hur lite det var i vattnet vill jag inte ens veta. Men mina ben domnade bort efter ett tag och då var det nästan skönt, förutom alla monstervågor som slog mot min rygg.

Fantastiskt underbar fotograf. Känns som en gåva att få bli fotad av henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är vacker,underbart att någon gång få se dig framför kameran och inte bara bakom.vi hörs snart. love you. mum.

2010-06-20 @ 20:21:35
Postat av: jonna

Åh, allra vackraste du! Den sista bilden i raden är helt fantastisk! Tar andan ur.

2010-06-20 @ 23:54:12
URL: http://attlevaarmeranattoverleva.blogg.se/
Postat av: Ellinor-från-förut

älskar sista bilden!!

2010-08-12 @ 14:00:43
Postat av: Mikey

Går emot strömmen, gillar mitten bäst ;) PoK

2010-08-14 @ 03:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: