1



Även om jag sover i tusen år på botten av en uttorkad brunn, så kommer du inte att väcka mig med en kyss.
Och även om mitt hjärta slutar slå och jag dör och begravs under cederträden, så kommer du inte att gråta vid min grav.
Och även om jag slår huvudet blodigt för att glömma dig, så kommer du inte att förstå hur intensiv jag brinner, inifrån och ut, som en våldsam osläckbar mareld.
Och även om du såg mitt hades, min dödsdal som sträcker sig från huvud till axlar och tår, som kommer du inte att släcka min brand med en kyss.
Och även om jag har ett milsdjupt stup inuti min själ, och hundra sjunkande skepp i mina ögon, så kommer du inte att torka mina tårar med dina läppar.
Och även om du ser på mig ibland med brinnande ögon, så kommer du aldrig att ta millimetersteget.
För även om jag ger dig allt, sirensång och månen, så kommer du inte att väcka mig med en kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: