inget är som väntans tider...

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. Gick upp halv 9.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade bloggar.

Det sista du sa högt: "Jag sa "nånstans" och pekade på lådan."

Det senaste någon sa till dig: S frågade om jag sett ett kontantkort.

Vad har du druckit idag: Oboy och bubblor.

Vad var det senaste du åt: Pasta med tonfiskröra.

Vad var det senaste du köpte: Hm. Mat igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Skymning. Har inte varit ute. Men det är säkert kallt.

Godaste glassmaken: Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä.

Sover du tungt: Ja, oftast. Lite sämre nu för tiden men det är ju normalt.

Drömmer du mardrömmar: Minns nästan aldrig vad jag drömmer längre, men inatt drömde jag faktiskt mardrömmar hel natten.

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb.

Favoritklädsel: Sköna kläder typ jeans, linne, skjorta.

Favoritlåt just nu: Lykke Li - I Follow Rivers

Vad ser du om du tittar till höger: En kudde

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart har en bebis

Vad ska du göra härnäst: Vet inte. Dammsuga kanske.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Kaos. Upp och ner. In och ut. Glad och förväntansfull, nästa sekund deppig och ledsen.

Favoritgodis: Choklad och saltlakrits.

Kläder just nu: Leggins & vitt linne.

Sommarplaner: Nej. Vara mammaledig.

Hur många kuddar sover du med: Oj typ 8?

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Olika.

Vad är viktigast för dig: Min familj.

Är du kittlig: Ja.

Snarkar du: Jättemycket nu när jag är gravid. Jättejobbigt.

Stjärntecken: Jungfru.

Äckligaste insekten: Hatar alla insekter, men mest spindlar.

Längtar du mest efter just nu: GISSA EN GÅNG!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Min förtrogna blev gravid samtidigt som du, de fick sin fina välsignelse förra helgen, det blev en pojke!

2011-03-08 @ 02:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: