a very merry christmas


God Jul från mig och julklappsmagen. Sebastian hälsar också, men är inte med på bild.
Nästa år ska vi göra riktigt lökiga julkort med bebis.

Sitter och försöker planera min resa till föräldrahemmet. Men det känns ju som bortkastad tid att ens gå in på Skånetrafikens hemsida. Miljoner tåg är inställda och snön har gjort kaos med Skåne. Kanske bäst att sikta in sig på bussfärd från första början? Det borde ju vara gratis att åka såhär i juletider, med tanke på hur långa väntetider det är. Igår fick jag iallafall åka gratis på bussen hem från stan. Fast det var för att biljettmaskinen var trasig, och inte av snösympati.

Sebastian och Dennis spelade julmusik/egna låtar på Tivoli igår och det var fint som snus. Dock har jag fortfarande ont i hela mitt bäcken efter den hårda pinnstolen. Har knappt kunnat sova på hela natten. Inklusive en liten mini som bökat omkring i magen. Inklusive en illamående pojkvän. Inklusive drömmar om att magen tömdes som en ballong. Panik.

Packa lite. Ta mig fyra mil ut på landet. Bästa att bunkra upp med fulladdad iPhone, en bok och blodsockerfallsmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: