you’re a wolf, boy, get out of this town



Vi tittade på lägenheten och den var jättefin. Med öppen spis och balkong. Får veta på måndag. Håller tummarna så hårt jag kan, och jag föreslår att ni gör detsamma.

Höll på att förgås av hunger och överkänslighet så jag sprang och åt en falafel. Är hungrig HELA tiden. Det började igår. Måste äta en gång i timmen annars är mitt blodsocker i knävecken och jag yrar och fräser, och mitt humör är not so funny. Sen träffade jag Fia på Mezo och det var fint, för henne har jag inte träffat sen i juni ungefär. Konstigt att man bara kan tappa bort kompisar. Men jag ska hålla fast i henne nu.

Är glad att jag krupit ur mitt ide lagom till hösten.

Dagens musiktips: Att lyssna på allt som kommer upp när man söker på "leaves" på Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: