att blogga från mobilen



Jag håller på att lära mig att blogga från mobilen. Det blir nog bra det här. Photobucket har en jättebra app till bilder. Så slipper jag starta macen varje gång jag vill uppdatera bloggen. Använder ju iPhonen tusen gånger oftare än datorn. Plus att jag kan blogga från sängen, skogen eller toan, härligt. Hoppas det fungerar nu då.

Väntar på att S ska komma hem. Han har varit i Göteborg och förbandat åt Moto Boy. Jag och Rufus har varit på BVC, och han växer jättemycket. Nästan 4 kilo och 55 cm lång. Duktig liten mjölkdrickare. Sen har vi bara tittat på TV. Rufus älskar att se på TV, han ligger i soffan och blir sur om man lägger sig bredvid honom. Låter honom inte titta så mycket såklart. Men när han gnäller är det ett jättebra sätt att lugna honom.

Nu kom min bättre hälft hem. Rufus har varit vaken nästan hela dagen, fast lugn och snäll. Han somnade äntligen för typ två timmar sen. Har matat honom nästan varannan timme hela dagen så nu tänker jag låta honom sova tills han själv säger ifrån. Det är tröttsamt att mata så mycket på natten. Brukar väcka honom ibland för att det gått typ fem timmar och han blir helt galen när han ska äta, och det slutar med skrikfest istället för en mätt bebis. Men inatt får han sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: