say no more, mon amour



VECKA 32+5

Magen växer så att det knakar, som ni ser på bilderna. Det börjar bli tungt att vända sig om på natten. Hittar inte riktigt någon ställning som är skön att sova i. Idag är det bara 50 dagar kvar! Jag har bäddat spjälsängen och i morgon ska jag försöka få upp stringhyllan som jag ska ha ovanför skötbordet (som är det enda jag inte köpt ännu) och tvätta bebiskläder. Sen är allt klart. Det börjar närma sig med stormsteg. Men jag är redo! VI ÄR REDO. Du är så välkommen hem till oss, lilla hjärtat.

Ska börja på föräldrakurs på onsdag. Bättre sent än aldrig. Skriva brev till BB. Packa BB-väska. Det sista som måste fixas. Känner mig tung och trött just nu och orkar knappt gå ut längre. Men bebisen har lagt sig med huvudet nedåt, så det har blivit lite lättare att andas.

Längt.

Är annars mest hemma. Känner en släng av lappsjuka idag. Turligt nog så kommer Anne hit imorgon och hämtar upp mig. Ska fika. Behöver verkligen komma ut. Längtar så fruktansvärt mycket efter sommaren. Och efter ett fungerande bäcken som inte gör ont som knivar varje gång jag anstränger mig minsta lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: