35+5

Vaknade 4 (!) imorse men skyller på att jag la mig tidigt, tidigt. Ändå sjukt tråkigt att gå upp så tidigt. Men Sebastian spelade ju på TV4 nyhetsmorgon idag klockan kvart över 6, så jag hade ju iallafall något att se fram emot. Såg intervjun och han vinkade till mig och jag satt och log som ett freak och var så glad. Smått surrealistiskt. Sen försökte jag tupplura mellan låtarna men det gick sådär.
Vid 12 åkte jag till Väla och köpte present till Siri som fyller 1 år på måndag. Kalas på söndag. Hittade jättefin present. Köpte även en klänning på rea (54 kronor!), ett armband, smink och Losec. Älskade Losec. Klarar mig inte utan. Sitter just nu och försöker svälja ner halsbrännan men den är envis idag. Snälla Losec, gör underverk.
Snart kommer mitt hjärta hem och då ska vi laga kylling med feta och potatisgratäng. Gott eller.

Kommentarer
Postat av: Emma E

Tur att inte Siri såg PoP-påsen ;). Eller, det kanske var klänningen till dig.. hehe. Längtar till söndag <3.

2011-01-27 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: