45 questions

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade: M
2. Personen du pratatade med: Loppzy
3. Du fick SMS av: Anne
4. Du kramade: M

Idag
5. Kläder: Bruna 2handjeans, grå tshirt från STIL i JKPG, svart kofta från Filippa K
6. Bättre än igår: Igår var en sjukt bra dag, så... inte mycket skulle jag tro

Imorgon
7. Är det: Fredag
8. Planer: Intervju med Wolfchild, kanske öl med Sebbe
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag vet

Favorit
10. Nummer: 2
11. Färg: Brun, svart, senapsgul, orange
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Ja massor av människor
14. Humör för tillfället? Jämngrå

Frågor och svar
15. Det första du gjorde idag: Drack vatten
16. Vad åt du sist? Riskakor
17. Vad irriterar du dig på? Dubbla budskap
18. Tror du på distansförållanden? Nej
19. Vem tänker du på just nu? Sofia, cuz i miss her
20. Tror du att personen tänker på dig med? Förmodligen säljer hon väl blommor just nu, så nej
21. Vart reste du sist? Lund
22. Vad gjorde du igår kväll? Skrev, såg film
23. Liknar du din mamma eller pappa? Är en naturlig blandning av båda skulle jag tro :)
24. Ler du ofta? Tror det
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Grå

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Nej jag är så van
32. Är du en glad person? Det är nog 50/50
33. Vad gör dig glad? Sol, kära vänner, äventyr, musik, film
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja, jag borde sluta klura på saker
35. Är lycka överskattat? Nej det är väl det bästa
36. Kan musik göra dig glad? Absolut, men också väldigt ledsen

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? Ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Har aldrig sagt det och INTE menat det
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Ja
41. Är du kär? Kanske

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ingen och alla
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? ja när jag var liten
43. Är du en mobbare? Nej fast jag kan nog vara rätt så retlig...
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja många gånger
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja det är väl en del av livet

Kommentarer
Postat av: Loppan

<3

2010-04-08 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: