i did not become someone different

Bloggtorka på sistone. Skriver hellre i min svarta bok med min fina nya dyra svarta penna och lyssnar på delta blues. Men lite får man väl dela med sig av till omvärlden som ändå behagar titta in dagligen.

Av någon anledning har mina besökarsiffror skjutit i höjden den senaste veckan. Det är definitivt inte därför jag har en blogg. Men det är ju kul att nån uppskattar vad jag har att dela.

Det enda jag har att ge just nu är att de här tre fina har släppt skivor.


Phantogram - Eyelid Movies


Gil Scott-Heron - I'm New Here


Hot Chip - One Life Stand

Kommentarer
Postat av: chewie

hej,



vad använder du får program till nerladdning av film, musik och tv-serier?

2010-02-14 @ 12:20:10
Postat av: mary

pirate bay, och spotify.

2010-02-18 @ 02:10:33
URL: http://bookfullofquotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: