there she goes again



Älska denna helg. Fullbokad över öronen. Igår var jag på loppis med Gabby och Johanna. Köpte massa prylar till mitt hem. Händerna fulla men inte över 200-lappen. Älska loppis. Sen jobbade jag och gick sen direkt på release för Goliath & the Giants. Fantastiskt fin musik. Som Silverchair för 10-talet, mixat med Nirvana och upbeat. Köpte deras skiva. Drack öl med Gabby och en massa 90-talister på PL13. Lekte mamma åt Omar som kastade 500-lappar omkring sig. Hamnade på efterfest hos Omars chef, kittlade hans sovande syster under fötterna. Sen gick jag, Gabby och Omar hit och sov. Är inte jättepigg just nu, men måste ta mig i kragen och gå ner till systemet och affärn för ikväll blir det middag här med arbetskamrater. Laxpaj och quesadillas. Men först Smoliansky på Dunkers. Eller en powernap.

Här är vecka åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: