and its funny how it all came to be


First Aid Kit - The big black and the blue finns nu på Spottan!

Har verkligen blivit helt besatt av First Aid Kit. Igen, får jag väl säga. Upptäckte dem för ett år sen ungefär när jag Youtubade Fleet Foxes och kom över den här underbara videon på mina favoritsystrar.



Deras röster är magiska. Jag får en känsla av att de bara bott i skogen i hela sina liv och lyssnat på sorglig folkmusik och klätt sig i flanell. Mitt lilla hjärta fladdrar av kärlek.

Tycker dessutom att storasyrran, Johanna, påminner om en äldre verison av Becca Moody i Californication.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! First aid kit var SAGOLIKA! :D. Kommer bli en underbar tisdag!

2010-01-27 @ 10:31:10
URL: http://gmalmros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: