chin chin & muck muck

Har absolut ingenting att skriva om. Kylan och detta evinnerliga jobbande gör mig utmattad och trött. Känner mig som en kopp te. En halvljummen, smaklös kopp te. Man trodde att den skulle bli god och värmande, men sen kom man på att man inte har någon honung hemma. Ungefär så.

Men jag försöker roa mig själv med att tänka på min sommar i Berlin. Hur den ska bli, hur mycket bra jag ska skriva, hur mycket gott vin jag ska dricka på alla fina caféer och barer, i solen, och alla fina foton jag ska knäppa, och på hur många underbara människor jag ska lära känna. Nu blir det ju förmodligen bara en månad i Berlin, men ändå. En månad bort ifrån Sverige och mitt lilla liv räcker gott och väl att drömma om. En månad i sommar-Berlin. Har börjat planera så smått. Det blir nästan hela juli. Om jag inte tar två veckor där, och två Paris. Har inte riktigt bestämt mig.

Också tittar jag på lite fina bilder som jag tog sist jag var där. Då var det i och för sig -15 hela tiden, men ändå underbart.





















Och lite panorama från mobilen, som jag aldrig lagt upp nånstans förr.





Kommentarer
Postat av: eva

kul med panoramabilderna på weineriet! de visste jag inte ens att du tagit. berlin 2008/2009 var topp! synd bara att jag är så febrig på alla bilder =/



dina sommarveckor i berlin kommer bli magiska. jag känner det på mig.



PUSS

2010-01-22 @ 10:39:32
URL: http://www.evawallmark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: