a walk down memory lane

Har varit hos Sofia och tittat på TV. Världens gulligaste norrlandspappa i Familjen Annorlunda. Snart flyttar Jessica A till vårt hood och har utlovat kafferep för tant Grön, Brun & Gredelin en söndag i månaden. Vad hade man gjort utan goda vänner. Förmodligen ruttnat.

Sitter och tittar igenom gamla foto för att jag måste bränna ut dem på CD. Min externa hårddisk är proppfull snart. Här är lite gamla godingar!


Nyinflyttad på Erik Dahlbergsgatan. Oh happy days.


Hade alltid den där scarvsen.


Första gången jag träffade Eva. Minns fortfarande hur gullig hon var när hon sa "Jag kan inte rapa" med ledsen bebisröst. <3 at first sight.


Emma på någon av alla oräkneliga balkongfester på Erik Dahlbergsg.


Michal har precis rakat av sin mustasch & Emma är på topp.


Back in the days när jag kunde tituleras "joggare". Snart dags igen, måste bara köpa nya skor.


Med Kotten på en av våra Köpenhamnstrips.


Lägenheten vi renoverade tillsammans är nog det jag saknar mest med mitt gamla förhållande.


Modebloggade rätt mycket ett tag under 2008, men tröttnade rätt så snabbt.


I fågelparken med bröder & mor.


Lillebror <3


Fåglar är det bästa jag vet. Det bästa fåglar vet är mig. De låter mig aldrig gå.


En av mina favoritbilder!


La mycket pussel den sommaren.


& Ziggy played on his guitar.


Malte kom till världen & fångade mitt hjärta.


Fick Fear & Loathing in Las Vegas läst högt för mig.


Köpte & läste klassikersamlingen som Aftonbladet gav ut.


Strandpromenad.


Dogge som blev min kompis efter alla gånger jag gick till Pålsjö skog för att springa. <3


Samma dag som jag gick till Jossi och sa "klipp mig som Kate Moss".

Så mycket foto, så många minnen. Ska försöka sammanfatta 2009 nästa gång. Med betoning på försöka. För det var ett av de sämsta åren i mitt liv. 2008 var topp och guld.

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, du är så fin, Maria. Och bilderna är så fina!!

2010-01-12 @ 17:09:38
URL: http://vindabok.blogspot.com
Postat av: Emma E

Bästa på länge är när du uppdaterar din blogg! <3 it. Älskar bilden på dig när du sitter och läser med mittbena och vågigt hår. Och så saknar jag crazy days, haha! I framtiden måste det planeras så ofantligt (eller?) - men lite barnvakt, kusinkärlek och massor med vin kan väl gå ändå?! :D

2010-01-12 @ 20:49:09
Postat av: maria

roligt att titta på gamla bilder! & ja, klart man kan wine & dine & vara lite crazy trots att en kotte kommit till världen (hoppas jag)!

2010-01-12 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: