ett liv i pixlar

A picture of you in your room/apartment:



Har nästan inga bilder på mig i min lägenhet, bara på mina fötter.

A picture of you very drunk:



Nyår 08 i Berlin. Dansade hela natten på Cookies & Cream, drack Whiskey sours med Björn och hade svarta heliumballonger i glasögonen. 

A picture of you on your birthday:



Johanna & jag när jag fyllde 24.

The youngest picture you can find of yourself in digital form:



Dricker välling i mammas famn. Martin är 3 år. Mamma är 24.

A picture of you in one of your favourite outfits:



Älskar klänningar. Den här är tyvärr lite trasig men jag älskar den ändå.
+ matcha med grungemössa, brillor och snygga klackar.

A picture of you making a goofy face at the camera:



Jag & Kotten i CPH.

A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive:



A picture of a night you regret:



En kväll i januari (2003?) när Jenny blev så full att hon stack en skalkniv i mitt ben. Har fortfarande ärr.

A picture of you truly being yourself.



Med mina bröder (& Sara och Hanna), ute i naturen. Oslagbar kombo.

The most recent picture of you:



A picture of you being ridiculous:



"Du, mamma, kolla här..."

A picture of you showing off a new haircut/color:



Blond för första gången sen jag var 14. (2008)

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t:



Första gången jag var i Paris. Det var pure bliss och kärlek och fjärilar i magen.

A picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is:



Sommaren -09.

A picture of you when you were anything but happy:



I höstas.

A picture of you that you had no idea was being taken.



Ute på fotosafari. Precis som vilken galen foto-japan som helst så har jag konstiga poser när jag fotar.

A picture of you when you were a different person than you are now.



Hultsfred med Johanna. Kan man ha förändrats mer eller?!?

A picture of you with someone you love.



Min bästa kotte, kusin, kärlek, bästis: Emma. Vad som än händer så är hon den jag älskar mest.

Kommentarer
Postat av: Emma E

Nu blev jag alldeles tårögd och känslosam och glad och tusen känslor och lycklig och fylld av dåligt samvete och full av ångest att vi inte tar vara på tiden och allt. Kärlek!!!! <3

2010-01-16 @ 10:56:51
Postat av: jonna

Finaste M! Bara så. kram.

2010-01-16 @ 11:54:38
URL: http://attlevaarmeranattoverleva.blogg.se/
Postat av: maria

<3



emma, we ain't dead yet. många fina år av vänskap och kottskap ligger framför oss!

2010-01-16 @ 14:15:56
Postat av: Johanna

OMG! Hur fan har vi sett ut.. hehehe! <3 Längesen vi sågs..

2010-01-16 @ 14:24:32
URL: http://thetwinscity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: