i'm a space-bound rocketship and your heart's the moon, and i'm aimin' right at you



Jag vaknar av mig själv runt 9 nästan varje dag. Trots att jag är uppe och suddar och spelar Plants vs Zombies till typ 3 varje natt. Inatt hade min granne efterfest till 4. De spelade arabisk techno och bankade i väggarna. Jag somnade ändå. Gick upp tidigt och åt flingor och drack dagens kopp kaffe på min 25-gradiga balkong (obs, skugga).

Snart ska jag jobba. Igår var det 34 grader i köket. Svetten lackade och luften var kvav. Men man står ut, för att man måste. Vid 20 ska jag till Gröningen. Malins frisörsalong fyller 2 år.

Och jag är helt fruktansvärt glad just nu. Glad i en bubbla.
Och om 9 dagar kommer min storebror och hans tjej. Är full av längt.
Och klicka HÄR för junis bästa enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Idag är det bara åtta :D <3

2010-07-04 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: