26+3



Var på julmys hos David, Alex & Oliver (den lilla kiden på bilden) igår. Han blir alltid så glad när Sebbe hälsar på. Det är hans bästa vän. Ibland kallar han honom för pappa. De låg på golvet och busade när jag tog bilden. Är icke orolig för att bebis kommer få en stel och tråkig pappa som aldrig vill leka...

Vi blev bjudna på glögg (alkoholfri Kullamust med äpplesmak för mig), pepparkakor, ost, saffransgifflar och annat gottigt. Inte mycket jag kunde äta, men jag får ta igen det nästa år. Glögg och ost är ju annars årets höjdpunkt för mig. Pepparkakor med ädelost... Stiltonost... Brie... GHA!

Har så ont i svanskotan fortfarande. Fick jobbigt mycket ont bara efter den lilla promenaden bort till David & Alex. Hoppas att det går över innan lördag när jag ska jobba och stå upp och springa omkring i 8 timmar. Det brukar hjälpa med Alvedon, men är jag bara hemma vill jag inte proppa i mig en massa piller eftersom jag lika bra kan ligga och vila istället.

Satt i soffan och vilade och tittade i böcker med Oliver när han tryckte på min mage och tittade konstigt. Sen började han dra i tröjan och ville se vad som var under. Visade magen men han vågade inte röra den. Sa att det var en bebis därinne, men han fattade ju inte vad jag menade. Först trodde han nog att jag gömt ballongen där under, för jag frågade var han gjort av den kanske 1 minut innan. ADORABLE.

Ska julpynta lite och sy på lapptäcket. På torsdag ska jag äntligen köpa vadd och baksida. Och leta tyg till gardiner. Vill ha tjocka bruna men hittar det ingenstans.

Kommer blogga varje dag nu. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Jaaaa blogga varje dag!!! :D

2010-11-24 @ 06:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: