big belly

Vecka 23+5.
Magen växer så det knakar. Både uppåt och utåt. Börjar bli svårt att resa mig upp från sängen, knyta skorna, måla tånaglarna osv... Och det lär ju inte bli lättare. Men ganska roligt att hitta på alternativa sätt att lösa inga-magmuskler-problemet.
Längtar så himla mycket efter min lilla fina son... Varje gång han bäddar om i magen så blir jag så glad. Den största kärleken. Längtar så mycket efter att bli en familj.
Var och fikade med 5 tjejer och 4 bebisar idag. Mycket bebisgos men också rätt mycket gnäll. Det goda med det onda. Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag har en gnällig och skrikig bebis i famnen. Men jag antar att man lär sig knepen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK FÖR EN FIN FIKA! Och du ser strålande ut med din "lilla" mage..;) <3



PS!

Vad använder du för kamera? Gillar ramen runt bilderna..

2010-11-05 @ 13:22:03
URL: http://www.shopgarde-robe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: