be my baby now


Igår var vi på barnkalas. Oliver fyllde två år. Satt i en soffa i fyra timmar och tittade på små barn som lekte, slogs om leksaker och hoppade omkring. Alla barn nu för tiden har så fina namn. Mio, Melvin, Oliver, Felice, och min favorit Aston. Åt massor med kakor och bullar och drack kaffe. Men eftersom det var det enda jag ätit på hela dagen blev jag rätt så hungrig framåt eftermiddagen och gick hela vägen hem och lagade pasta. Sen kom Sebbe och då såg vi sista delen av Millenium och åt chips. Mycket bra dag, och jag tog inte en enda tupplur!

Idag tvättar jag, lyssnar på musik och längtar efter bebis.

Om ni klickar HÄR så kan ni lyssna på min nya spotifylista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: