kom igen...

Klockade sammandragningarna igår och de kom som minst med 6 minuters mellanrum. Hade jätteont i magen vid halv elva så jag tog två alvedon och gick och la mig. Sov som en sten på havets botten och vaknade idag utan några känningar alls. Nu under eftermiddagen har jag börjat känna av det igen men inte alls som igår kväll. Hoppas att det sätter igång på allvar snart. Sebastian ska spela på Tivoli i kväll så egentligen är det väl bra om inget händer idag, men det är ju så snopet om det bara skulle avta liksom, och jag ändå kanske måste tillbaka till barnmorskan nästa vecka, och att jag kanske ändå måste bli igångsatt om en vecka. 1 av 3 igångsättningar slutar med kejsarsnitt, och jag vill ju inte snittas. Men bebisen måste ju ut snart. SÅ MYSIGT kan det väl ändå inte vara att bo i en boll fylld med vatten? Kom igen envisa bebis...
Måste ringa BB och se om de har tid för mig, ska göra kissprov, hade +2 äggvita igår. Måste ta bussen dit och byta buss och jag bävar inför det för jag har så jävla ont i bäckenet. Men jag måste ju.

Kommentarer
Postat av: Linda W

Jag följer det här med spänning.

2011-03-06 @ 14:37:44
URL: http://wallinskaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: