rufus lou



Den 9 mars klockan 22.07 kom min älskade lilla Rufus äntligen till jorden. Han förlöstes med akut kejsarsnitt efter vattenavgång och 43 timmar. Han skrek innan han kommit ut ur magen och hade ändå navelsträngen 1 1/2 varv runt halsen. Min lilla kämpe.

Jag har haft fullt upp sen vi kom hem i lördags. Mycket släkt att träffa. Rufus pappa åkte ut på en 10-dagars Waynes Coffee-turné igår (kolla speldatum här) så jag och Rufus har flyttat hem till mina föräldrar under tiden. Här har vi ett eget nyrenoverat rum där vi kan lyssna på VH1 90s när vi ammar. Min primadonna sover på en stor kudde i sängen. Jag får nästan inte plats, men det gör inget. Min mamma har tagit ut "mormordagar" för att kunna vara hemma och hjälpa mig. Och det är så himla skönt att bli lite avlastad de här dagarna.

Nu är det dags att ge Ru lite mat. Jag har aldrig varit lyckligare än jag är just nu. Saknar bara Sebastian så himla mycket... Men nästa söndag ska vi ner och titta på honom när han spelar på Waynes Coffee i Malmö.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis! Underbart.

Själv var jag mest förvirrad och lite rädd när min klump kom, lyckan kom först senare.

Njut!

2011-03-17 @ 20:20:22
Postat av: nathalie - medinas mamma

han kom på min pappas födelsedag =)

grattis!

2011-03-18 @ 01:12:32
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: anna

vilken sötis. grattis

2011-03-19 @ 04:02:01
URL: http://http:/lovecat-sadovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: